DileKocaay Sabah akşam çok kötü midem bulanıyor hiç bişey geçirmiyor herşeyi demememe rağmen, nasıl geçire bilirim ??? 7. Haftamdayım
Mucizelereinan DileKocaay benimde hamileliğim miğde bulantısıyla geçiyordu doktora gittim hap verdi çok iyi geldi doktoruna söylersen müdahale edebilir
Heisenberg Hiçbir şey. Bazı annelere tuzlu çubuk falan iyi geliyormuş ama bana hiçbir şey fayda etmiyor. 8 haftalık oldum. 5+2den beri bu haldeyim. Duvar bile burnuma bozulmuş kireç yemeği gibi kokuyor. Bulantı gebeliğin sağlıklı olduğuna işaret deyip sabrediyorum. Sakın internette okuyup zencefil çayı falan yapmayın kendinize idrar söktürücü etkisi varmış doktorlar tavsiye etmiyor aklınızda olsun.
klcc_merve Gizemmyigit Kızım olucak Allah’ın izniyle ismini Amine Sultan koyacağım. Amine: Gönlü emin,kalbinde korku olmayan anlamına geliyor.
DileKocaay Esray435 limon bebeği eritiyomuş diye kayınvalidem limon yedirmiyo 😑 ama sadece o geciriyodu azda olsa
Heisenberg DileKocaay arada geçiyorsa ne mutlu size şükredin🙏🏻 Benim uyku dışında asla geçmiyor. Hamile kalmak isteyip mide bulantısı çekmek isteyen o kadar anne var ki o yüzden şükredelim halimize 🙏🏻🙏🏻
Irmakdkm DileKocaay Limon bebeği nasıl eritiyor kız tövbe ya 😂 yediklerin midene gidiyo çocuk kandan besleniyo .
Irmakdkm DileKocaay ayrıca 4. Haftadan 9. Haftaya kadar çektim istifra ama şuan 10+2 şükür daha iyiyiz
arbustoo DileKocaay arkadaşlar yapmayın kulaktan dolma bilgilerle iş yapmayın limon nasıl bebeği eritiyormuş saçma sapan şeyler 20 yıllık sağlıkçıyım böyle bir ilk defa duyuyorum
DileKocaay Irmakdkm valla onu bende anlamadım öyle duymuşlar peşimde dört dönüyo limon yemiyon demi diye
Selinayklc Bende 8haftalık oldum bugün biraz daha iyiyim kızlar dediklerinizin hepsini yaptım banamısın demedi hic😔 doktora git istersen canım ben 5gün serum aldım vücut suyumu anca toparlayabildim simdi ilaç kullanıyorum 😔 günde 14defa kustugumu biliyorum😔 halada tam gecmiş değil 😔
Heisenberg DileKocaay vallahi bende kaç senelik fenciyim ilk defa duydum😁 Kayınvalide hanım çok yaratıcı maşallah selam olsun 😁
Selinayklc DileKocaay kötü ne kelime dünyam karardı ya herseyden tiksindim 😔 halada devam ediyo rabbim yardımcımız olsun🙏
Heisenberg arbustoo canım yok doktorlar zencefil önermiyor idrar söktürücüymüş. Bebeğin düşmesine neden olabilirmiş Allah korusun. İnternette de ilk önerilerden biri. Allah korusun bebeklerimizi🙏🏻
DileKocaay Heisenberg limon geçiriyo diye sevinirken ondanda oldum 🍋 artık tek istediğim şu bi haftanın geçmesi ve Fransa’ya geri dönmek oldu burdaki doktorlar ilaç verme gereği bile duymuyor bulantı için
arbustoo Heisenberg hangi doktorlar önermiyor allah aşkına mide bulantısı için premesisi araştırın içerisinde zencefil kökü var. mideye çok faydalı ben kullandım çok şükür iyi geldi.