Öncelikle geçmiş olsun hiç korkmayın ben çok ağlayarak korkarak girdim boş gebelik değildi benimkisi düşüktü psikolojim bozulmuştu ağlamaktan ama rabbime şükürler olsun şuan tekrar hamileyim 2-3 ay arayla hamile kaldım
İlk olarak doktor aç gelmemi söyledi tabii ki kendiliğinden düşmesi için 1 hafta bekledik sonrasında kürtaja aldı ismi bile soğuk korkunç
Sabah 9da gittik yatışımı verdiler vajinadan ilaç koydu doktor rahmi açıyormuş sonrasında 1 di ameliyathaneye aldılar ben doktoruma o an hiç
birşey yaşamak istemiyorum uyutun dedim zaten hemşire nefes alın nefesinizi düzene sokucak dedi bayılmışım gözümü açtığımda bekleme yerindeydim uyandırdılar odaya aldılar sonrasında 4 e kadar birşey yedirmediler sonra yemek geldi yedim hemşire üstümü değiştirdi taburcu oldum benim ağrım acım yoktu sadece anesteziyi atarken çok zorlandım gece tekrar gittik serum bağlandı tuvalete koştum direk zaten attım anesteziyi orda rahatladım çok ağladım çok üzüldüm ama rabbim o kadar büyük ki tekrar hamile kaldım hatta öğrenmeden önce eşime dedim ki yaşasaydı eğer doğuma az kalmıştı dedim ağladım akşamına hamile olduğumu öğrendim