Maksaa canım bende Mart ayında hamile olduğumu öğrendim 1 ay sonra doktora gittik 8 haftalıktım. Kalp atışı duyamadık doktor boş gebelik kürtaj olman gerek dedi. Ve 2 gün sorna kürtaj oldum. O kadar korkuyordum ki ama hiç korkulacak bir şey yokmuş. Uyuttular uyandığımda yataktaydım 15 falan sürmüş annemler ve eşim dedi. Oda da uyandığımda bitmiş her şey. 10 gün kadar hafif hafif kanama geldi. İlk 2-3 saat adet ağrısı gibi az ağrı çektim ve bitti. Hatta ilk idrarımı yapmaya gittiğimde yanar mı acaba falan dedim hiç bir ağrı sızı hissetmedim. Şöyle bir şey var ama. Devlette genel de uyutmuyorlar ya da yarı uyutuyorlar. Gücün varsa Özel de olmanı tercih et derim. Devlette olmaya gözüm yemedi, kısa dönem vajinismus yaşamış birisi olarak kaldıramazdım yani