Dyg34 Ozozge_ ilk doz 12 haftada yani ilk 3 ay atlatınca 2. Doz 25.haftamda bugun oldum ama internette 2,doz 5.6.7 aylar yapılıyor yazıyordu saglıkocagından bilgi alabilirsin telfnla da bilgi verirler
yagmurtpl Ben mecburiyetten 6.haftada oldum 😕 ayağımı Demir kesti, doktorum bi şey olmaz dedi, inşallah olmaz, Allah’ım korusun Ona emanet bebeğim 🙏
Betl6402 desagr aynen canım git bir sor aile hekimine hiç değilse içinde şüphe kalmaz ama 5 defa yapılması gerekiyormuş vücut bağışıklık kazaniyormus bu şekilde
Hulyaaaaa75 Ozozge_ canm benim vuruluyo benim ilk dozum 20. Haftada oldu2. Doz için 30 ekimde cagırdılar oda 27. Haftama denk geliyo demekki vuruluyo
Zmraemr Hamile olduğunuz kaydınızı yaptırmanız gerekiyordu.O zaman ebe aşı kartı veriyor ve aylık kontrol icin kan idrar tahlili yapılıyor. Doktorunuz hic sormadı sanırım hamilelik kesinleşince tahlil sonuçlarını gösterirsin kaydını yaptırırsın vs..Hem bebek dogduktan sonra da aşılarını sağlık ocağına yaptırırsın
dileknazliay Ozozge_ 26+3 deyim dün vuruldum 2. dozunu ama vurulabilirsin önemli olan erken olmamak diye biliyorum. sağlık ocağına gidin net bilgiyi alırsınız