Sumiire Sibel_a34 4 yıllık evliyim 3 gebelik geçirdim 2si düşükle sonuçlandı şuan kızım 6 aylık rabbim sizede nasip etsin
Zehraumut Sibel_a34 bende ilk gebeliğimde tiroidim yükseldiği için idrarda protein kaçağı oluşması sonucunda gebelik zehirlenmesi geçirmiştim ve 5 gün hastanede kalmıştım düzelmişti sağlıklı doğurdum şükür bir bilgim yok ama olurmu olmaz mı die
Gul1gul Sibel_a34 geçen ay aşırı yuksektı doktor olmaz tiroidin düşmesi lazım dedi hamilelik için 1ay çok düzenli içtim ilaçlarımı ve düşmüş buay hamile olduğumu öğrendim yani tiroid çok önemli
excitedmom- Sibel_a34 çocuk oluşumuna engel olablir ha yinede gebelik oluştuysa bile bebegin gelişimi için ilaç kullanman şart kuzum