Sibel_a34 engelleyebiliyor çünkü troit regl olmayi geciktiriyor üreme hormonlarını etkileyebiliyor o yüzden gebelik düşündüğünüz zaman 2.5 olması istenir doktorlar tarafından. İlaç yazar size doktor düşer ben senelerdir kullanıyorum ayrıca gebe kaldıktan sonra daha yükseliyor yükselmesi bebegin beyin sağlığı açısından büyük önem taşıyor her halükarda kullanmanız gerekiyor zaten.