sedamom00 Makarnaasigi benim de vardı o zamanlar doktorum bebek yerleştiği için önermedi idare et dedi 3 ay sonra kullandım
Tombikis96 tecrubesizanneadayi12 Ben hiç kullanmadım ama instagramda zishubu diye bi kız var o önermişti ve hamilelerde kullanabiliyor demişti tabiki yanlış bilgi aktarmak istemem iyice sorup sonra kullanmak lazım
tecrubesizanneadayi12 Tombikis96 evet ama birisi ona hamileler kullanmıyor dediğinde kendiside bende öyle duydum ama sonuçta uçucu bir yağ ne olabilir ki bende kullanıyorum dedi ve bir hafta sonra felan düşük yaptı Ama tabiki iyice araştırılması lazım
minigiminannesi03 Makarnaasigi 15 haftalık enfeksiyon yüzünden dusugum oldu o yüzden dikkatli olman gerekir bence hapi içmeni öneririm