Sumiire onurhan 6. Aydayım yediğini püüüüü yaparak etrafa yayan bebem var her yeri mahvoluyo bu önlüğü kullanmadım normal kocaman bez önlük aldım ama sağa sola dönüp omuzlarını ellerini ağzına götürürken kollarını mahvediyodu o önlüğü aldım hemen. bu önlüğü artık düzenli yemeye başladığında kullanabilirsiniz bence
Usnac1995 Annesininportakali53 bundan ucuz nerde var acaba. Benim baktıklarım hep daha pahalıydı bir de minder de var içinde. Hemde gayet kaliteli fiyatına göre. Ayakları demir
Annesininportakali53 Usnac1995 varki soyluyorum canim bos yorum yapmiyorum kullananlar var ki etrafimda bebekleri ek gidaya gectigi icin ona gore yorumda bulundum a101 de canım minderi gelmişti arkadaşım aldı hatta ayakları bundan sağlam 185 tl ye mi ne aldı. Bimdekini gorumcem almış ama arkadaşına vermiş onun çocuğu 8 aylik çok sallanıyor ayakları sağlam değil dedi hatta bende alacaktım rengi feln da hoşuma gitti öyle dedikleri için almadim
Kubrar33 Ozgectndg Bende fıleyle canta alabıldım baska bısey kalmamıstı unutmusum gelecegını tesaduf ekmek alırken gordumm ama canta ıyı oldu ohtıyacımda vardı
Ozgectndg miracefemom7 ben bu halıyı almadm kzımdan kalma pianolu oyun halısı vardı onu kullancam bu kadar güzel beklemiyordum güzelmiş buda😍 güle güle kullansın bebiş
miracefemom7 Ozgectndg benim ilk.cocuk olunca biraz masraf herseyi almak zorundasın sizin için iyiymiş teşekkür ederizzz ❣️😂
Leylabngll Zeyseee canm hayırlı olsun ama bu mama sandalyesinin ortasında ayak desteği yok sknti olmaz mi
onurhan Sumiire 6. Aydayım yediğini püüüüü yaparak etrafa yayan bebem var Allah seni bu dursun köşede o zaman ondan alayım nerden aldın ne önerirsin
Sumiire onurhan civilden aldım yanlış hatırlamıyorsam ama e bebekte falan var 60 TL verdim diye hatırlıyorum trendyolda belki daha uygunu vardır bi sert modelleri var onları pek beğenmedim benim aldığım yumuşak bulursam atarım sana linkini
Leylabngll Zeyseee evet çünkü mama sandalyesinin bacakları cok uzun ortasında destek olması gerek cok dikkatli kullanmaniz gerek geçen hafta a101 e gelmişti 200 TL ydi gayet kullanisliydi keşke yakalayabilseydinz tabi yine de siz bilirsiniz iyi günlerde kullanın 🌼