Merhaba canlar moralim çok bozuk bebeğimin kol ve bacak boyu 2 hafta geriden geliyor doktor amniyoantez yaptırmak istedi fakat kabul etmedim acaba bu durumu yaşayıp sonra atlatanlar oldu mu ? Doktor down sendromu olabilir dedi 🥹 ikili tarama testim normal çıkmıştı dedim olsun ultrasonda bacak ve kolları kısa ve bu haftalarda normal değil dedi 22 haftalık gebeyim 😔 yorumlarınıza ihtiyacım var çok kötüyüm sabahtan beri ağlıyorum