Melissadamla dunyamm11 süt sağma cihazınız var mı? Ben ilk hamileliğimde emzirdikten sonra sağım yapıyordum sık sık sağım yapıyordum inanılmaz sütümü arttırıyordu tabii sağlıklı beslenme, su, uyku, duş, ceviz incir, hoşaf, humana, bestlak bunlarda var listede
dunyamm11 Melissadamla Var mutlaka sağıyorum. Kiwi marka. Acaba makine mi sıkıntılı diye düşüneceğim ama ilk zamanlarda da onu kullanıyordum. Saydiklarinizdan bi uyku da sıkıntı var. Onun dışında hepsini yapıyorum. Sıcak su torbasi da koyuyorum. Ikisinde 30 ml geliyor. Ilk zamanlar 60 ml oluyordu bu zamanlar artarak devam etmeliydi
Melissadamla dunyamm11 zamanla artar bazen çok çıktığında doyurmaz bazen az olur ama doyurur besler buda bir seçenek. Ben 2 yıl emzirdim çok şükür ama bir kez olsun az mı çok mu diye düşünmedim aslında bir sürü şey sayıyoruz arttırmak için ama en başta PSİKOLOJİ geliyor… Anne mutlu ve rahat ise herşeye yansıyor tavsiyem :)
dunyamm11 Melissadamla Evet stres yapınca da azalıyormuş. Dün biraz uyudum etki etti. Sabah sagdigimda 80 ml çıktı 🥰
1Pamuk dunyamm11 bira emsin bırak sonra 3 saat bekle dolar inşallah belki hapsa dene o iyi yapıyor sütü yapanın varsa canım inşallah çoğalır Rabbim yardımcın olsun ya 🥺🙏🏻
Mrv135 dunyamm11 Ne zaman güzel beslensem ve sık sık sağsam sütümün arttığını gördüm. Güzel bir kahvaltı, öğle yemeği (kahvaltıyı geç yapıyorsanız ara öğün de olur) ve akşam yemeği yiyip bol bol su için. Gün içinde bebek uyuyunca siz de uyuyun 10 dakika bile olsa uyuyun. Bir de böyle deneyin bakalım artıcak mı.
dunyamm11 Mrv135 Beslenmede sıkıntı yok. Yemeyeceğim şeyleri bile yiyorum 😑 ama uyku pek mümkün değil. Önceden nasıl vakit yetmiyor diyorlar anlamıyorum diyordum. Evet yetmiyor. Bebekle ilgilenmek dışında bir şey de yapmıyorum. Ama 1.5 - 2 saatlik döngü bitiyor