17 Ekimde doğum yaptım. Hemen süt geldi. Sonrasında artarak devam etti. 2 gündür azalma var. 2’sinden 30 ml çıkıyor 😔 Daha fazlaydı. Neden böyle oldu bilmiyorum.
Gün-de en az 3 litre su içiyorum
3 - 4 bardak rezene
Hoşaf
Kuruyemiş (incir, badem, ceviz, kayisi)
Bol yeşillik (dereotu, maydonoz, marul, tere, havuç)
2 gündür bestlak damla
Bunlari tuketiyorum ama yine artma olmuyor. Ne yapmam lazım? 😔