Vicibici Lala_ince_ 27.haftada döndü. Şu an 38in içindeyim hala öyle ve daha doğum kanalına bile girmedi. Erken doğumla alakası yok için rahat olsun☺️
aframoms13 Lala_ince_ bizim de detaylıda bebeğin başı aşağıda olduğu söylendi ama erken dığumla ilgili bi risk olduğunu söylemedi öyle bi riskin yoksa kafaya takma derim erken dönmesi iyi bile oluyor normal doğum için
Aksakal1907 @Lala_ince_ ben 28de gittiğimde öğrendim başı aşşada olduğunu şuan 36+1im ve hâlâ baş aşşada 😄 doğum kanalına girmediği sürece sıkıntı olacağını sanmıyorum