Lala_ince_ Kızlar 27 haftadayım bebeyin başı aşağıda endişe ediyorum. Çok aktiftim yürüyüş plates acaba ondan mı oldu? Erken doğum olur mu?
Safiyenurrr Lala_ince_ bende 20 haftalığım plates ile yürüyüş yapiyorum ama her gün değil sen neler yapiyorsun inşallah bebeğinde sorun olmaz canım sağlıkla zamanında kucağina alırsın🤲🏻🌸
Alimm-5 Lala_ince_ kuzum 27 de benim de baş aşağıdaydı ben plates falanda yapmadım şuan 30 haftalık 2 hafta sonra kontrol Bi sorun olmadı şuanlık doktorumda Bi sıkıntı olur falan demedi rahat ol allahım izniyle bişey olmaz 🙏
teacherozlem Lala_ince_ ne alakası var çocuk sık sık pozisyon değiştirir bu ayda benim de makat gelişti sonraki hafta baş aşağıdaydı sonra tekrar makat geliş keşke başı aşağıda olsa makat geliş olunca kasığa çok baskı yapıyor ve sancım oluyor
Lala_ince_ Safiyenurrr Normal doğum için çok faydalı devam et canım bunların zararını görmedim sadece şimdi daha yavaş yürüyücem platesde ona göre daha dikkatli yapıcam. İnşAllah hepimiz sağ salim kucağımıza alırız bebişlerimizi!
BBuseY Canım daha o çok pozisyon değiştirir 🤗 günlük ne kadar posizyon değiştiriyor kim bilir .. bizde yürüyüş yapıyoruz kim bilir şimdi ne halde 😂😂 niye erken doğumun olsun düşünme öyle şeyler 🌸
Lala_ince_ Karadasesra Anladım şükür ya dünden bir panik oldum doktor hiç tehlike falan yok dedi ama büyükler endişeli çok hareket etme çok dikkat et falan sporu bırak insan istemsiz panik olıyor
Enchantress Lala_ince_ 25+2de benim bebeğim de baş geliş demişti doktor ama daha çok döner dedi sorun olacağından bahsetmedi ki ben herhangi bir farklılık da hissetmiyorum bence içiniz rahat olsun duruşunun sıkıntı oluşturacağını sanmıyorum sizin herhangi bir probleminiz yoksa
123xyz Lala_ince_ endişe etmeyin benim detaylı kontrolümden beri baş aşağıda 22.haftada yani 27 den sonra dönmesi biraz zor ama olumsuz bir durum yok erken doğuma sebebiyet vermez ben 37.haftamdayım çok şükür
Gizemkly Lala_ince_ niye endişe ediyorsun 24 hftadan itibaren asagıda yani gelmek isteyen basının yukarda aşagıda olmadını beklemez ki sancılarla başlar ha baş yukardaysa sıkıntı sezeryanla gelir ama başı döndü diye erken gelmez ki benim baş aşagıda nişanda geldi ohooo hiç bişey olmuyor