Sevvalgull Bugün kontrolüm vardı açıkcası biraz moralim bozuldu 2 kg 387 gram bebeğim doltorum 35 haftayla uyumlu olduğunu karın çevresinin zayıf olduğunu ve protein ağırlıklı beslenmem gerektiğini söyledi var mı aynı durumu yaşayan aynı durumda olan
Emily37 Sevvalgull aynı haftalardayız canım.Benimde herşeyi uyumlu sadece kilosu 2 hafta geriden geliyor.Doktorum 1 aydır ne ye dediyse yedim ama çok fazla kilo almadı.Minyon bir kız olucam diyor doktorum.ben bide kilo alıcam diye düşünüp kısıtlamıyorum ne canım istiyorsa yiyiyorum ama genede almayınca almıyor bebek.İlk bebeğimde böyleydi benim hatta geçen ultrasonları karşılaştırdım bu haftalarda oğlumda aynı kilodaymış.doğunca alır diyorum artık napiyim ilkimde doğduktan sonra kilo almaya başlamıştı.
-acelya Sevvalgull Aynı haftadayiz ve neredeyse ayni kilodayiz bugun kontrolüm var gelince size yazarim. 2 hafta zayifliga bagli karin cevresi gelişim geriliği var. Günde 2 bardak süt bir gün köfte et bir gün tavuk bir gün balık olucak şekilde besleniyorum. Öğlenleri de yeşil mercimek ve muz. Ama bana mısın demiyor. Almayınca almiyor demek ki. Doktor kafaya takılacak birşey değil benim kendi kızım 2600 doğdu 2500 la 4000 kg arası normal bebek kg kabul ediliyor dedi. Tek sıkıntımız zorunlu sezaryen ihtimali çok yüksek
Yasemin_orl33 Aynısını dün bana da söyledi 35+3 bebeğim 2480 kg minyon olduğum için bebeğin gelişimi bir hafta geride kalmış Nohut,muz ,et, süt ve süt ürünleri, kuruyemişler yememiz lazım
Sevvalgull Emily37 evet derdim çok kilolu bir bebek olması değil zaten sağlıklı olsun da gerisi önemli değil
HavvaBaharCiftci -acelya bende sizin gibiyim 37 haftalık ve daha 2700 gram bebeğim karin çevresi 2 hafta geride doktorum sezeryan öneriyor,cok iyi beslenmeme rağmen fazla kilo almadi brbegim😔
Sevvalgull -acelya banada bu şekilde yememi söyledi aslında hiç aç kalmadan düzenli beslendiğimi düşünüyordum bu hafta özellikle daha dikkat etmeye çalışıcam bir hafta sonra tekrar çağırdı bakalım fark edecek mi umarım hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi
Sevvalgull HavvaBaharCiftci asşımda HavvaBaharCiftci banada karın çevresinin zayıf olduğunu bir gafta geriden olduğunu söyledi
-acelya HavvaBaharCiftci Karın çevresi gerilik zayifliktan oluyormuş zaten. Bana da sezaryen önerdi 2500 olursa kendi gününü doldursun gelsin normal doğum yaparız dedi. Ama olmamişsa bekletmeye gerek yok dedi. Ama sizin 2700 müş aslinda normal doğum yapabilirsiniz
-acelya Sevvalgull Kelle paçanın bebeğe çok kilo aldirdigini soyluyorlar bende bugünki kontrolden çikicak sonuca gore kelle paçaya başlamayi düşünüyorum. Aklınızda bulunsun sizinde belki denemek istersiniz. Muz kaşar ve cevizi denediniz mi eğer genetik değilse sonuç alırsınız inşallah. Bende işe yaramadılar
Emily37 Sevvalgull bende öyleyim.Sağlığı yerinde olsun gerisi önemli değil.Zaten ben minyon bi kadınım benim 3-4 kilo çocuk doğurmam imkansız dedi doktorum.Genlerimde öyle ailede iri bebek doğuran yoktur.
HavvaBaharCiftci -acelya evet normal dogum cok istiyorum 3 cm açıklık var suan ancak dogum kanalımin dar oldugunu söyledi doktorum Gunde iki kase yogurt 1 bardak süt kasar badem ceviz önerdi doktorum deniyorum bakalım
busbussss Sevvalgull bir kaç hafta ileri ya da geri olma durumu çoğunlukla normal karşılanıyor ama et tavuk yoğurt kaşar muz süt badem fındık ceviz tüketmeye çalışın. Bir su bardağı süt ile bir tane muz, beş altı adet fındık ve bir kaç adet cici bebe bisküvisini (eğer gebelik şekeriniz yok ise) blendırdan geçirilip tüketebilirsiniz tadı da güzel faydası da oluyor sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Mavidunyamm Sevvalgull 35-36 dan sonra çok hızlı kilo alıyorlar üzülme. Ama yinede protein ağırlıklı beslen. Benimki de 36 da 2500 gramdi. Doğuma kadar 3270 oldu.
-acelya HavvaBaharCiftci Allah yardımcınız olsun aslında bebişlerimiz küçük normal doğum bende sizin gibi çok istiyorum çatiniz çok mu dar acaba sağlıkla alirsiniz inşallah kucaginiza
Mavidunyamm -acelya hayır denmedi zaten ultrason da 1-2 hafta önde veya geride olması normal. Benimki 13 gün gerideydi bebeğim. Ama sağlıklı bir şekilde doğdu çok şükür 🤲
HavvaBaharCiftci -acelya doktor 3 kgye kadar olur ama ustu cok zorlar seni küçük ve gerilik var riske atmayalim dedi