Milazk
Ya evet haklısınız ama bu fiyatlarda da indirim kovalamak zorunda kalıyorsunuz maalesef . Nerde indirim yada uygun birşey varsa hesabıma göre ordan alıyorum . Bu yüzden de zaten alışverişime erken haftalarda başladım yavaş yavaş alıyım diye şimdi 30.haftamdayım . Daha listemin yarısı duruyor kasım indirimleri olursa değerlendirip alıcam mecbur ihtiyaç öyle yada böyle alınıyor 🙏🏻 Rabbim herkesin yardımcısı olsun inşallah