Kızlar şaka gibi ya bugün kızıma bir kaç parça kışlık bakayım dedim ya 3 tane çorabın fiyatı olmuş 70 TL 2 tane zıbın 130 TL bi uyku tulumu olmuş 370 TL allahım yardım etsin bize ya hadi ben kendi adıma konuşayım iyi kötü az da olsa alabiliyorum peki ya alamayanlar biz neden bu haldeyiz nereye kadar böyle devam edecek 😔😔😔😔çok üzülüyorum