_Cey_Zey_Lev_ aynıyız bende hamileliğim boyunca gergindim hep şimdi 3 hafta kaldı üst seviye gergnlik yaşıyorum ama tepki veriyorum elimde değil çünkü susamıyorum alınıyolar ama yapıcak bişeyim yok hassas bi süreçten geçiyoruz ve alınma gücenme yada bize laf söyleme zamnlarında değiller bence tahammülüm yok çünkü . Sakin olmaya çalışın sizde ben yapamasamda 😄 bebek gerçekten kasılıyor çünkü😞