İçinden geçen neyse onu koy eşin ne istiyor hem senin hem onun istediğini koy benim hoşuma meva nil gitti ama iyi düşün
Ben buse koymak istedim her duyan ne bu isim nereden buldun çok dalga geçerler diye herkes moralimi bozdu sonra eşim zeynep dedi herkes aaa çok güzel isim dedi kimse bana danışmadan herkes bebeğin ismini zeynep koydu annesi burada……. Oldu yani kimseye bakma kimseyi takma bende bu yüzden iki isimi koyacagım zeynep buse yapacağım