Sinemmvka snmhsnn hayır bebeğe çok iyi geliyor ilaç kullandırtıyorlar hastanede o ilacı çok çabuk vücuttan atması için demiştim çünkü kanama yapıyor verdikleri.ilac
Zeynepazra5542 Damlacaa teşekkür ederim yorumunuz için dinleniyorum bol bol eşim olmadığı için korktum. Ve yazmak istedim tecrübeli olan varsa en azından konuşurum diye