Brck0303
Bebeğin sağlıklı ise sorun etme canım dikkat etmekte fayda var.Kilosu fazla olan bebek sağlıklı olacak diye bi kural yok.Benim doktorum aldığım kilodan çok memnun böyle devam et dedi.Ben 2 Öğün besleniyorum kahvaltı ve akşam yemeği yiyorum.İki öğünde de 1 er dilim ekmek yiyorum.İki Öğün arasında da meyve yiyorum öyle geçiyor günlerim.Bol su içiyorum gün içinde,bebeğe faydalı olacak şeyleri tüketiyorum.