ffatma1 Kizlar benimde tupbebek transferimin 7gunu bugun. Carsamba gunu catlatma ignesini vurdum. Bugun test yaptim idrarda ve 2ci cizgi silik cikti. Sonrasinda bu sekilde devam eden varmi aranizda acaba cok merak ediyorum gunler gecmek bilmiyor
Ayezhanim Sahinzeynep çatlatma ignesinin kaçıncı günü beraberlik oldu canım birde kaç yumurtan vardı kaç CC idi çatlatma ignesinin kaç CC iken vurdunuz canım lütfen yalnis anlama aynı tedaviyi uyguladım da 🙈
Sahinzeynep Ayezhanim Canım tam tarihleri hatırlamıyorum ama 15 Ağustos da doktordan reçeteyi almışım adetten sonra iğneyi yaptırmışım Salı günü saat 12 de 3 gün sonrada 2 gün arayla ilişki önermiş doktor