Baharr_zn Merhaba kızlar beklediğimiz bir gebelik vardı adetime iki gün kala sabırsızlanıp kan testi verdim ve beta 14.5 çıktı başına gelip değeri yükselen var mı acaba
SevgiErsoy Baharr_zn benimki 48 di . 10 gün sonra tekrar yaptığımda 1358 di . Çok hızlı yükselen bişey . 14 te düşük bir değer değil bence . Yarına 3 katı falan olabilir 🥰 hayırlı olsun bu arada
TeoMom Baharr_zn Ben de 54 ile öğrendim canım şimdi 32+2 olduk sadece 2 günde bir kan verip takip etmek yorucu oluyor inşallah sağlıkla yükselir değerin🌸
Baharr_zn TeoMom TeoMom peki bunu nasıl hesaplıyorsunuz son adet tarihine göre bebek ayından çok geri kalmıyor mu ?
TeoMom Baharr_zn Yok canım ultrasona göre de tam haftasıyla uyumlu bebek en başından beri ama benim beta 2 günde 4 kat filan artıyordu belki ondandır ama geç döllenme sebebiyle son adet günü ile ultrason ölçümleri arasında fark olursa doktor adet tarihini güncelliyor
Lavinyaa8 Baharr_zn ben 8 ile öğrendim simdi 17 haftalik olduk kaçla öğrendiğinin pek bir önemi yok önemli olan iyi artması
Baharr_zn Ya teşekkür ederim ilk bebeğimi 1380 ile öğrenmiştim şimdi bana adetin yaklaştığı için artmışta olabilir dendi o yüzden hamilemiyim bilemedim yarın tekrar test yaptıracagım hayırlısı
2_kezannelik İlkinde 8 ile ögrendim çokta yavaş yükseldi bu 2.hamileligim 154 ile ögrendim 2 gün sonra 408 oldu
PSerenity Baharr_zn ben adete 4 gün kala 6 küsürle öğrendim beklenen adet günümde tekrar yaptım 380lerde çıktı
Kuzum2446 Baharr_zn benim de asetime 4 gun kala 14 cikmisti onemli olan degerin kac oldu degil 48 saatte en az %60 artis olmasi onemli