Yetersukrbck_0618 ozgeozcan ne güzel sağlıkla gelsin inşaallah tansiyon sıkıntısı bende de var bu aralarda yukseliyor düşüyor bol bol dinlenmemiz gerekiyor galiba
ozgeozcan Yetersukrbck_0618 ya öyle sanırım bi de benim baba tarafım hipertansiyon hastası hep o yüzden ilaç kullanmak zorunda kaldım
GulizarY Yetersukrbck_0618 tansiyonunuz düşünce nasıl belirtiler oluyor benim bir kaç gündür başıma ağrı giriyor midem kötü oluyor gözlerim yerinden çıkacak gibi oluyor
Yetersukrbck_0618 GulizarY canım aynı belirtiler oluşuyor tansiyonda oturdugum yerden bile gözümün önü kararıyordu çok dikkat et ben gecmeyince hastaneye gittim serum takıldı biraz da olsa iyi geldi
Rukiye24 Yetersukrbck_0618 Burcuuuuu ayla__ Fatma_07 cansualisa Ftmcgdms 2505 kuyruk sokumum acayip ağrıyor özellikle sağ adım atarken eğilip kalkamıyorum o derece yürüyemecej kadar çok… bide bu hafta odasına mobilya geldi boya badana oldu hep ayakkta gezindim bissür iş yaptım ağır işler olmasada üşüttüm mü acaba
Ftmcgdms Rukiye24 Daha dikkatli olun bence artık bebiş büyüyor kendinizi çok yormayın neden olmuş bilmiyorum ama benim ağrılarım olduğu zaman sıcak uygulamak ve çok hafif masaj bana iyi geliyor