Yetersukrbck_0618 28+4 olduk bizde.. 2. Oğlum olduğu için herşeyimiz hazır, yıkadım ütüledim hatta.. Ufak tefek eksikler kaldı.. Kaburga batması bel ağrısı ve alt tarafa baskı ağrı oluyor, dinlenince geçiyor, gece yatarken dönünce falan da ağrım oluyor. Kontrole gittim geçen 1.300 gr dedi, haftası ile uyumlu dedi doktorumuz.
Rabbim sağ salim kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 🤍🤰