Patricia NazBella 18. Haftada hafif hafif hissetmiştim şu anda 26dayım oğlum içerde sanırım davul çalıp horon tepiyor👶🏻👶🏻😵💫😵💫
EbruMirac Elif3453 aynı şekilde bende bi düşük olunca daha da tedirgin oluyorum ama iyidir Rabbim korusun biz iyi düşünelim elbet hissedicez belki bize erkendir daha ya da bebişler nazlıdır 🤭
Meliko NazBella canım benim inşallah erken hissedersin ama milletin yok şu zaman hissedersin yok bu zaman şöyle olurlarını dinleme ben 24. Haftada hissettiğimi anladım o zaman a kadar da bayağı stres yapmıştım şimdi de bazen kuduruyo bazende hiç hareket etmiyor
Deryagultugce NazBella ilki 19 haftalıkken öğrendim suankinide beş dk önce uzandigimda hissettim hareket ediyordu oda 17.5
Deryagultugce NazBella ilki 19 haftalıkken öğrendim suankinide beş dk önce uzandigimda hissettim hareket ediyordu oda 17.5
Sevinc_musti NazBella bende 19. Haftaya girdim hala hissetmiyorum 😭 sağlıklı olsun kıpırtısını hissedeyim istiyorum artık 🙏🏻
pinarsabrii NazBella 23+3üz yaklaşık 3-4 haftadır hissediyorum. İçimden pıt pıt vuruyor. Özellikle gece yattığımda 😄 gün içinde çok hissetmiyorum hareketli olduğum için belki de ama gece yatınca durmuyor minik yaramaz 😄❤️
tsmmst NazBella 19+6’da hissettim kızçemin ilk tekmesini 🥰 gece karnımda birkaç seğirme gibi birşeyler oldu emin olamadım ama sabah kalktığımda iyice hissettirdi sonrasında hergün daha da güçlenerek devam etti zaten yaramazım 🥰🤲🏼🧿
omrumm Ben 15 haftalığım kıpırtı şeklinde hissedebiliyorum özellikle oturup sakince ilgilenirsem daha yoğun ama tekme değil henüz 🥺
bebek_firarda 16.haftada sadece sabit duruyoken minicik tekme hissediyodum. Ablam sürekli gazdır o diyodu ama hayır fındık kızımın tekmesiydi. Bugün 20+1 iz pat pat vuruyo, sağa sola dönüyo her şey hissediliyo çok komik🙈🙈