Ben 16.haftadan beri hissediyorum ama 18in ortasindan beri cok net hissetmeye basladim simdi 20+2 deyim ama garip bir sekilde annemlerin yaninda bebis hareket etmiyor kıpır kıpır olan cocuk annem babam abimin yaninda kımıldamiyor acaba ben mi onlarin yaninda mutsuzum diye düsünmeye basladim. Böyle olan var mi spesifik bir yerde bebegi hic hareket etmeyen