NazBella 17. Haftada kalp atışı gibi hafif tempoda hissettim. Sonra zaman geçtkçe arttı şuan 35.haftadayım ve hergün dalgalanıyor içimde tekmeler en çokta hıçkırıklar 😊 bende bir zamanlar geçmiyor diyordum ama öyle geçiyor ki çok çabuk. Şurda en fazla 5 hafta var tam 9 ay 10 gün doldurursak tabi 🥰 tadını çıkarın son aylar uykularda ağırlaşıyor insan.. yatması ayrı sağdan sola dönmesi ayrı yataktan kalkması ayrı 😁 hatta yatıosunuz solunuza alttan alttan tekme vuruyor.. çok güzel bir duygu RABBİM isteyen herkese nasip etsin.