İlk gebeliğim 16. Haftada hissettim sonlarına doğru çok çok hafif içerden bişeyler vuruyordu Şuan 17. Haftadayız bi uzansam ve odaklansam baya hissediyorum hele dün akşam tatlı yedim ilk kez o kadar şiddetli bi vurduğunu hissettim şiddetliden kastım simdiye kadar olanlardan bi tık daha büyüktü özellikle yatmam gerek ama yemek yedikten sonra oluyor ayaktayken yürürken hissetmiyorum tam uzanmam gerek ancak öyle hissediliyor sende hissedersin yakında ☺️