happyymommm Pemberuya denemeye başlayalı 1 yıldan az olduysa zaten ilk 1 yıl olmaması normal deyip yolluyolar bildiğim kadarıyla
Pemberuya happyymommm yani Ağustos 2021 den itibaren deniyoruz işte 6 ay sonra olmuştu Mart’ta düştü tekrarda olmadı
Azra41 Pemberuya Beni prof doktora gittiğimde odadan kovmustu hahahahaha 😄🤣 başka doktor olsa seni kesip biçer hapları dayar dedi ama ben seni o çatı muayenesine asla almam çık git gözüm görmesin dedi skshsgsg çok aglamistim 😄 ama hakliydida bitane hamilelik geçirmiştim kürtaj olmuştum ilk gebeligin sonlanmasıni normal karşılıyorlar ona göre hamilelikte terbirli olunuyor mesela ben 32. Haftaya kadar coraspirin kullandım 3,5 ayda Progestan
pera_ Pemberuya benim ilk düşük oldu doktor içimden parça almıştı patolojiye gönderdi düşünün altında yatan bir sebep varmı diye temiz çıkmıştı ikinci bebemi doğurdum şükür
Pemberuya pera_ maaşallah canm. Görümcem de Ocak’ta düşük yaptı 6 ay sonra hamile kaldı ben neden kalamıyorum gerçekten bünye meselesi demekki
Emily37 Pemberuya tabikide gitmelisin canım.Herşey erken teşhis ona görede tedavi uygulanır.2 yıl önce birden kanamam oldu acilen doktora gittik ve testlerde HPV den kaynaklı rahim kanseri olabileceğim çıktı ama biz daha başında olduğumuz için tedavilerle iyileştim ve zaten 1 yıl sonrasında da hamile kaldım.Boşverin kimin ne dediğini
Pemberuya ballimlerr2123 Evet takınca da olmuyor canım🥺 yani denemediğim hiçbir şey kalmadı folikasit, böğürtlen kökü, soğan suyu, kızılcık suyu, karışımlar D vitamini kan ilacı B12, ovülasyon testleri Allahım neler neler ya😮😂
ErhanKubra Pemberuya bende gittim kaç defa düştükten sonra 9 aydır olmuyor gittim sende git bi baksınlar
Pemberuya ErhanKubra ne dediler peki canm? Ben daha önceki aylarda gittim de işte anca vitamin verip yolluyorlar en son ildeki iyi bir dr a randevu aldım
ErhanKubra Pemberuya bi daha gelme dedi doktor kaç defa gittim de hiç bi şeyin yok dedi ama olmuyor nasip bakalım hayırlısı olsun inşallah 🤲 Rabbim isteyen herkese nasip etsin bizede inşallah 🤲
pera_ Pemberuya bir sorun olmadığını söyledi doktor 8 haftalıktı kese ile beraber düştü üç ay sonra gebe kaldım tekrardan şükür ama ikinci gebeliğimde progestron iğnesi felan verdi öyle kullandım doğumumu yaptım şükür
Pemberuya ErhanKubra işte stres demekki ben ilk Ocak ayında gittim dr a canım kafam rahattı anam bide dr demesin mi beta yüksek hamilesin ben şok hiç beklemiyordum gerçekten beklemediğimiz zamanlarda oluyor sanırım☺️
ErhanKubra Pemberuya aynen stresten olmuyor ama elimizde değil benim değil yani engel olamıyorum düşünmeden edemiyorum bu ayda 4 gün kaldı test yapsam mı diye düşünüyorum ama korkuyorum yine olmadı biliyorum
Dmttthemum Pemberuya ben gitmedim düşükten sonra bitişe kimyasal gebelik geçirdim sonra gidince kan pıhtılaşmam olduğunu öğrendim gitmekte fayda var