Pemberuya Kızlar bilenleriniz vardır Mart’ta düşük yaptım. Haziran itibariyle ikiciye hamile kalamadım. Annemde git bir doktor baksın dedi üniversiteden randevu aldık. Kimi diyor ilki olmuş daha niye gidiyorsun kimi diyor git bakın doktora ne dicem tam onu da bilemiyorum 1 kez olmuş zaten falan der diye. kafamda deli sorular😂🤷♀️
minikmucizemmmmmm Pemberuya düşüğün altında bir sebep olabilir doktor sana neden geldin demez düşük oldu bir daha hamile kalamadım kontrol amaçlı geldim dersin🤷🏼♀️
havvaana Pemberuya git tabi hem düşük sonrası genel muayene olmak istedim hem de sağlık durumum tekrar gebelik düşünmeye müsait mi baktırmaya geldim dersin ben iki defa düşürdüm ikisinin öncesinde de sonrasında da doktorun kapısından ayrılmamıştım iyi ki de öyle yapmışım genetik testler ile kan pıhtılaşmam çıktı ilaç başladım şu an 23 haftalığız allaha şükür
Sira Pemberuya o kimilerini hayatından çıkar sen hayatım. Git doktoruna ilk hamileliğim de düşük yaptım de, çocuk istiyorum yine de düşük sebebini araştırır zaten doktor kan pıhtılaşması dan çoğu çocuk rahme tutunamıyor. İlaç falan verir belki, takibini de sağlar. Gebe olur olmaz doktoruna haber vermen lazım onun için ilaçlar vericek sana. Kimseyi dinlemeden git lütfen. İnsanları dinleyip kafaya takarsan daha kötü olursun
Pemberuya minikmucizemmmmmm doğru diyorsun canm enfeksiyon yüzünden düştü ama bir ara geçti şimdi tekrar var mı yok mu bilemiyorum zaten ilki de 5. Ayda hamile kalabildim hiç korunmadan
Pemberuya havvaana oy zorlu süreç olmuştur ama maaşallah canm❤️ Evet ya bende hayırlısı ile bir hamile kalabilsem
Pemberuya Sira ilki patolojiye gitti enfeksiyon yüzünden düşmüş canm. En son yok denildi enfeksiyon ama yine de bu ay akıntım oldu yani bide kimisi düşüğün ardına hemen hamile kalıyor ben kalamadım
havvaana Pemberuya çok teşekkür ederim 😘 ama sen de düşünme sakin olun herkesin dediği o klasik varya hani düşündükçe stres oldukça olmaz felan gerçekten öyle sakin ol gerisi allaha kalmış inşallah sağlıklı sıhhatli güzel bir haber alırsınız
Sira Pemberuya uzmanlar ilk düşükten sonra beklemenize gerek yok diyorlar zaten. Sen doktora git yine de aksatma. Kimileri daha sonra da hamile kalabiliyor hemen de kalabiliyorlar. Psikoloji çok önemli lütfen kimseyi dinlemeden sadece doktoruna odaklan.
ballimlerr2123 Pemberuya çok yakın arkadaşım bir oğlundan sonra 8 yıl boyunca korunmasız şekilde hamile kalamadı ama hep kafasına takiyordu eşini en son sperm testine goturmeye ikna etmişti sonra yine gitmediler. Peşini bıraktı olmayacak heralde diye. Umutlarını yitirip pesini bıraktığı ayda hamile kaldı. Şuan 8 aylik hamile. Bencede doktora gidin içiniz rahat etsin ve asla moralinizi bozmayın. Olmasa hiç olmazdı inşallah Rabbim sağlıklı sıhhatli evlatlar ile kucağınızi doldursun 🤲
Pemberuya ballimlerr2123 Evet takınca da olmuyor canım🥺 yani denemediğim hiçbir şey kalmadı folikasit, böğürtlen kökü, soğan suyu, kızılcık suyu, karışımlar D vitamini kan ilacı B12, ovülasyon testleri Allahım neler neler ya😮😂
Emily37 Pemberuya ben her iki gebeliğimin öncesinde doktora gitmiş biriyim.Düşüğüm falan yokken hemde.Tüm rutin kontrollerimi yaptırdım nolur nolmaz diye ki sizinde gitmeniz gayet normal.Her ihtimale bakmaları gerek önceden önlem almak her zaman daha mantıklıdır.