Armommy sancı çok zorladı ve giden geçen 50 kere parmakla kontrol etmeleri bittirdi beni hep hayırlısını dile rabbim en güzelini nasip eder 🤲🏼🤎 annem "sezaryenaa alın "dedi ben istemedim yol yakınken ne gerek var bebekte annede herhangi bir problem yoksa hiç gerek yok sezeryana ilk evladımda normal doğumda korkmadım ama ikincisi olursa korkarım 😂 belki benim doğumdan daha çok çok pozitif olur senin nasip kader yeterki ikiniz sağlıkla kalın 🥰