ikizsular ikizannesi1201 benim 4. Aydan sonra diamniyotik ayrıntılıdan sonrada dikoryonik olduğunu söylediler 😃😂 33. Haftadayım bir sorun yok arada vuran kasılmalar dışında 😂😂😂 doğurmayı bekliyorum
ikizannesi1201 ikizsular ay benim 12.haftada detaylı bakıldı ama görmedi doktor. Ama inşallah belki görülür. en azından diamniyotik olsaydı iyiydi😬
minnakkurabiyelerim ikizannesi1201 benim 14ncü haftada vaginal muayenede görüldü zar. 11+5 te zarı görememişti
gmzzmg Çift yumurta ikizlerim var 6 aylık olacaklar haftaya. Yani doğdular. Her türlü soruyu cevaplayabilirim :D