ikizsular Monokoryonik monoamniyotik ikiz gebelik geçiren var mı aranızda? Ya da şuan gebe olan 😂 bir sürü sorum var ya da gebelikle bilgisi olan arkadaşlar da olabilir 🤔
Bebekdelisi ikizsular benımkı cift yumurta ıkızı bır kız bır erkek ama bu tek yumurtada görülen sanırım
Sevvl Escobar sanırım blrl tek yumurta ikizi in tibtaki adı biri çift yumurta bin diye biliyorum emin değilim
-Guls- Escobar tek yumurta ikiz gebeliği kast ediyor, amnion ve koryonu tekmiş. Amnion bebeğin içinde bulunduğu sıvı, koryon da bebeğin daha küçükken hücrelerinin ve organlarının geliştiği yapı.
ikizsular Sevvl yok hayır öyle değil bu tek yumurta ikizinin bir türü. Tek plesanta ve tek sovı içerisinde arada zar yokmuş. Arada zar olunca di amniyotik oluyor ☺️ sadece biraz moralimi düzeltmeye çalışıyorum da 😂
Sevvl Escobar benimde çift yumurta tamamen birbirinden bağımsızlar canım iki ayrı sperm ve iki ayrı yumurta ile dollendikleri için birbirlerine de benzemiyolar tek yumurta kadar☺️
Bebekdelisi ikizsular sakın nete bakma tüm olumsuzluk ne varsa orda bne 25+2 caım pskolojim kalmadı artık bıde cevredekıler
ikizsular Bebekdelisi valla sağlıkla gelsinlerde başka bir şey istemiyorum. Sadece net değil ki ne zaman farklı bir doktora muayene olmak zorunda kalsam çok riskli sen şuraya git buraya git diyip başından savıyorlar beni. Kendi doktorum ilk ikiz olduğunu söylediğinde tüm riskleri belirtmişti. Biraz araştırma yapmak istedim açıkcası makalelere bakıyım dedim normal doğum yapabilir miyim merakıyla :) ay hiç mi doğum olgusu çalışılmaz hep riskler kayıplar sendromlar…
Essraanil ikizsular benim doktorum ağlayacaktı üzüntüden ikinci bebeği gördüğünde🤣 tüh niye böyle ikiz oldu bunlar bile dedi banaz🤣 o kadar çok sağlıkla doğuran varki instagramda takip ediyorum hepsini bu forumda da var çok şükür.ben de hep normal doğum istiyorum kız neden olmasın😁bu forumda 36 hafta normal doğum yapan biri var hatta😁