Irmakdkm valla s-m-l-xl bedenleri var. Sanki normal beden denkliklerinden de yarım beden daha buyuk gibi. Mesela normal bi m bedenin bacakları daha darken, hamile koleksyonununki biraz daha rahat gibi. Yada bana da öyle gelmiş olabilir. Ama ben genel olarak hmden aldığım şeylerden memnunum. Lcwden de aldım pantolon ama o hm kadar rahat gelmedi bana.