Dugus1996 bence tayt gibi olan kot gorunumlu pantolonlardan alin onlar daha guzel duruyor. Ben h&m inkini begendim. Diger markalardan da almistim onlar direk kot, likrasi cok az oldugundan hem cok kalin geldi hem de esnemedigi icin hamileligim ilerledikce sıkıp ödem sisligini artirdi.