Susamcik01 ya bence normal. Diyorum yA 16,25 çıktı benim değerim ve gecikmemin 6. Günüydü. 6. Güne göre değerim çok çok düşüktü. Hatta sana test yaptırdığım günlerin değerlerini vereyim. İki günde bir değerin iki katına çıkarsa sıkıntı yok. Şuan 33+5 im. Sıkma canını değerin düşük diye. Allah’ın izniyle yükseliyor bir sıkıntı yoksa.
05.04 Salı - 16,25 (gecikme 6.gün)
07.04 Perşembe - 72,64
09.04 Cumartesi - 172,7
10.04 Pazar - 249,5
11.04 Pazartesi - 460,8
13.04 Çarşamba - 897,5 (gecikme 14.gün)