Yldzkrtas Arkadaşlar merhaba ben hesaplamama göre 4+1 gebeyim doktor baktı cataldan kese çok küçük dedi tekrar kan verdim değerlwr için değerim de 430 çıktı sizc sıkıntıli bı değer mi
Bebekliannee Yldzkrtas 4+2 de 742 çıkmıştı. Sizinki de gayet normal. Beta sayısı değil artışı önemli. Kese bu kadar erken görülüyor muydu bilmiyordum
Ebru-EY Yldzkrtas kız ben 16,25 değeriyle öğrendim hamileliğimi 😂 gayet iyi değerin maşallah. Sıkıntı yapma sakın
Dilan_ylmz Benimde uygulama hesabına göre 4+1 ama kan testi vermedkm ıdrar testi yaptım silik çizgi çıktı ikinci çizgi. Gebelik var mı bilmiyorum ama göğüslerim de çok felaket hassasiyet vsar uçları değişmiş rengide dönmüş. Pazartesi kan vereyim diye düşündüm
Minikannemm Dilan_ylmz kesin gebelik var canım benimde öyle oldu çok silik çıkmıştı testte kan değeri verdim 128 çıktı ve adet günüme 1 veya 2 gün vardı göğüslerden bilmiştim bende bide çok lavabo ihtiyacı oluyor. Şuan 10+5 haftalık olduk bile 🥰🥰
Dilan_ylmz İnsan merak ediyor ama bi yandan da acaba olmadıysa dalan düşünüyor o yüzden kanı biraz geç versem belki daha yüksek çıkar. Umit işte
Susamcik01 Ebru-EY canım benimde dün değerim 21.05 çıktı tüp bebek pazartesi ve çarşamba tekrarla dedi doktorum ama korkuyorum normal dimi değerim çok erken yaptım ben zaten testi 5. Gündü transferin
Dilan_ylmz Minikannemm inşallah vardır ya dua ediyorum adet günüm yarın ben dün test yaptım erken gebelik testi hani normal tedt yapmadım erken gebelik testin yaptım silik çıktı ilk 10 dakka içinde hatta 7 8 dakka içinde ikinci çizgi silik oldu. Göğüslerinde acayip sertlik vsr ucu çok değişti kararma vsr ve göğüs areolari deniyomis herhalde onlar pütür pütürler hani ilk defa oluyo böyle umutlandım baya inşallah vardır ya
minigimherseyim Yldzkrtas bende adetten bir gün sonra kan vermiştim 480 gibi bişey cıkmıştı gayet normal iki gün sonra bida verdim 1000 üstü cıktı kesinleşti diye hatırlıyorum simdi doguma a kaldı 💗 hayırlı olsun kese 5+3 de görünmüştü kalp atısı 6+4 öyle bişeydi
Aden58 Yldzkrtas yok canım daha erken ben ilk 180 le öğrendim 2 gün sonra 650 oldu doktor baksakda görünmez dedi 1500 geçmesi lazım dedi 1 hafta sonra gittim hem bebeği hemde keseyi gördük
Dilan_ylmz Massey inşallah benimde vardır uygulamaya göre 4+1 ama doktora gitmeyin erkenden hevesim kalmasın dedim
melegimhosgeldin1 Yldzkrtas Sıkınti yapma vücuttan vücuda değişir benim yeni öğrendim 5+6 değerim 15 bin lsrde çıktı yani dicem iki Herkesin aynı olmaz stres yapma