munevver_frt 17papatya dna hasarını düzelten sperm sayısını ve kalitesini artıran bir ilaç aynı zamanda vitamin, hayır kendiliğinden oldu gebeliğim çok şükür, tüp bebek aşılama hepsini denedim kaan hocaya gitmeden önce ama hepsi negatif oldu
munevver_frt 17papatya %80 di 5 aylık erken doğumla bebeğimi kaybettim çok zor bi gebelik geçirdim bu gebeliğimde öyle zor geçiyor bir doktorda takılı kalmayın ben 8 yıllık evliyim ve inşallah sağlıkla sıhhatle doğarsa bu ilk bebeğim olacak çok doktor gezdim demem o ki doktor her şey
Lazistan Zehraumut Benimde başımdan düşük ve kürtajlar geçti ama bazı insanlarda vucüt gebeliği kabul etmiyor onu başka virüs olarak görüyor atıyor dedi doktor yada bebek sağlıksız oluyor vucüt onu kabul etmiyor dedi inşAllah hayırlısıyla isteyen hepimizin olacak bebeği
Zehraumut Lazistan amin inşallaj benim ilk gebeliğimde sıkıntı yoktu hiç 2 ve 3 dü düşük oldu rabbim herkese nasip etsin
Lazistan 17papatya En doğru bilgiyi diyanet verir sende arayıp bilgi alabilirsin Bir örnek daha vereceğim yakın çevremde biri beline yakı koymuş o şekilde hamile kalmış yani onun sayesinde hamile kaldığını sanıyor Buda yanlış herşey Allahtan Allah neyi isterse o olur bizde tevekkül edip dua edip bekleyeceğiz
Esku 17papatya muska kesinlikle takmayın 7 büyük selavat var her gün onu oku canım ben öyle yapıyorum
Pijamaskeliler 17papatya bende yaptırdım banada dediler hatta hoca belinede kuşak takman lazım dedi daha bisi sürü şey gönderdi yaptık sonuç şimdi 4.gebelugim de sakat çocuk olucagini yakında da ölçeğini demeye başladı doktotoar daha önceki gebeliklerimdede kalpleri durdu 2 aylik iken bundada iğne ilaç ta kullandigim halde bebeğin gelişimi gerilemeye başladı üstelik ekranda organlar iyi çıktı iki test iyi çıkmıştı şimdi bana başka testler yapıldı plesantasi bozukmus beslemiyor hastaloklidir die şeyler duymaya başladık o şeyleri de üzerimden çıkardım artık sadece yastgmda kötü rüyalar goruom die onlar takılı 😔
munevver_frt Pijamaskeliler canım benim allahım seninle birlikte tüm isteyen herkese içlerinden. Banada sağlıkla sıhhatle hayırlı bi evlat nasip etsin en kısa zamanda en hızlı şekilde, allahım sabrını bol versin kucağını doldursun
17papatya munevver_frt gerçekten mi baya yüksek bi değermiş maşallah inşallah sağlıcakla doğar bebeğiniz.Ilaclar gerçekten faydalı o zaman
munevver_frt 17papatya evet canım ımpryl da kullansın eşin 3 ay sonra gidip gen laboratuvarına DNA hasar testi yaptırsın muhtemelen azalacak hasar iyi gelirse devam eder
kevsersylmz Arkadaşlar Ümmü sübyan size yazan doktor uzun bi dua mı yoksa bebek resmi falan mı çizdi bende yaptırdım ama bebek resmi çizdi bişeyler yaptı dua yazmıyo içinde