Banada guvenilir bir hoca oyle demisti dua hazirladi boynuma asmam icin, cesaret edemedim hic kullanmadim..4 ay sonrada hamile oldugumu ogrendim:) yani bazen inanmak gerekiyor ben cesaret edememistim bana artik inandirici gelmiyor boyle seyler belki size umut olur diye yazmak istedim