Haticemustafa Guner25 evet cnm norml bende dun oldum doktorum olabilir endiselenme olursa normal o dedi Ama bende olmadi kimisinde olmuyormuş
Mucizemm41 Ya bende oldum bende Ağrı'da olmadı lekedse acile gitmiştim orda ebe iki parmağıyla bakmıştı çatı dediğiniz o demi başka bişey değil
eminergunn İlişkide kanama olmayıp çatıda kanama olmasını anlamıyorum nasıl bir açıklaması var acaba 😁 hoş ben de ne ilişki ne çatı muayenesi olmadı 🙈
Guner25 Efuli53 olmuyor heralde çünkü doktorum çatı muayenesi yapıyım doğum yolu yoksa sezeryan tarihi vericem dedi..
Mucizemm41 Haticemustafa belki gebelik boyunca ilişkiye girmeyenler de oluyordur ben girdim çünkü sonuçta aynı şeyi yapıyor doktor ilişkidede kanama olması lazım bence mantıken ne bileyim bünye meselesi demek ki
Guner25 Duygu538 evet hem acilmaya hemde dogum yolu var mi diye bakiyolar bazılarının olmuyo sezaryen oneriyolar
Humus Duygu538 banada 3 4 kere bakildi. Aciklik var mi diye. Kanama olmadi hic. Bnde dusunuyorum acaba catiyla aciklik muayenesi farkli seyler mindoye 🤷🏻♀️
Duygu538 Guner25 bana çarşamba günü bebeğin kafası kanalda dedi o zaman doğum yakın mı oluyor acaba yaa 39+2 olduk artık🤦🏻♀️
Ygmr0334 Guner25 sokma kendini dedi sıktım kendimi topak topak beyaz akıntı suyumla beraber döküldü çataldan inerken ,çatı muayenesinden sonra iki gündür alttan vajina ve rahimden sık ve keskin şancı giriyor şimdi de bugünden beri akıntımin şekli değişti
Haticemustafa Mucizemm41 evet cnm bunye meselesi bende gebelik boyunca iliskiye devam etmistm benm ayiptir soylemesi ilk gecede bile kanamam olmamisti o yuzden simdide olmamasi normaldir yani 😊
Mucizemm41 Esmaakdag olmuyormuş herhalde bende 36 da yaptı iki haftadır yapmıyor 39 da gircem yapcakmis tekrar
Bernalya Esmaakdag 39+1 im herhafta kontrole gidiyorum 37.den beri her gidisimde alttan muayane ediyor kac cm acilmis diye