Yasemin1408 Ya kızlar ayaklarim felaket bi sekilde kasiniyor rsmen yolucam her tarafi altinin ortasi ustunun yanlari ve bilek kismim. Sadece ve ayaklarimda ve avuc iclerimde var nedir buu? Bunu yazarken bile kasiniyorum cozummm lutfen ????
Luz Yasemin1408 emin olmamakla birlikte hamilelik kolestazı geçiriyor olabilirsin. Genelde avuç içleri ayak altları kaşıntısı herhangi bir kabarma veya döküntü olmadan seyreden kaşıntıların sebebi kolestaz oluyor. Kan değerlerine baktırman lazım. Dikkate al kan ver derim. Geçmiş olsun
Nazcan9244 Yasemin1408 ya benimde son üç dört gündür sadece sağ el için kaşınıyor öyle döküntü falanda yok bazen aşırı oluyor bazen azalıyor
11mom01 Luz ben 38. Haftadayım ara ara ellerimde ve ayaklarımda benimde kaşıntı oluyor ama dökülme yaşamıyorum. Normal mi bu durum ?
Luz Yasemin1408 valla canım benim, benim hamileliğimin başında aynı durumu yaşadım değişen hormonlardan dolayı olmuştu bende. Bi kan testi ver. Regline 4 5 gün kaldıysa kesin çıkar kanda.
Luz Yasemin1408 umarım hamilesindir. Normal teste çıkmaması olağan ama için rahat etsin istiyorsan kan testi ver kesin çıkar. Kan testinden sonra yaz eğer kan verirsen merak ettim 🙏☺️
Yasemin1408 Luz Insallah insallah umidim yavas yavas tükenmeye basladi gbinya bu negatflerden dolayi. Sen hamilemisin acaba ? Yani seninde boylemi basladi
Yasemin1408 Luz canim kan vermem şuanda negatf cikicak diye. Adetimin gecmesini beklicem brax . Dua et nolur Allah n izniyle inşallah hamileyimdir 🥰
Luz Yasemin1408 inşallah öylesindir. Neden bilmiyorum ama hamileymişsin gibi geliyor bana. Yada bende aynı şeyi yaşadım diye böyle düşünüyorum. Haberini bekliyor olucam. 👍☺️
Yasemin1408 Luz ya acaba hamilemiyimki? Aklma suphe soktun kiz 🤣 hala deli gbi kasintim var. Sadece el ve ayakta