Kızlar normalde çok sık meyve tüketen bir insan değilim aklıma geldikçe yerim fakat gebeliğim süresince meyve yemeye Özen göstermiş bir insanım ayva yemek çok hoşuma gidiyor ki ayva yemeği de hamilelikte çok tercih ediyorlar bebeği güzelleştirir cildi güzelleştirir hatta peygamber efendimiz de bunu demiş hamile kadınlara bol bol ayva yedirin diye benim gibi ayvayı tüketen var mı ben ayvayı çok seviyorum herhangi bir zararı olduğunu da düşünmüyorum ki hamilelikte çok büyük rolü varmış ayvanın iyi yönden🥰