Ben 2 paket içen biriydim günde bebekten snr 1 pakete zor düşebildim içmiycem dedikçe daha çok içiyor insan nasıl bir kızzımsa kendine bağlamış bizi dr ısrarla içme diyor sadece ama elimde değil bende önüne geçemiyorum 21.haftalık bnmde. Sadece duyduğum şey doğum esnasında mutlaka içtiğinizi anestezi uzmanına söyleyin içen ve içmeyene farklı doz uygulanıyor çünkü hakkımızda hayırlısı Artık