Canım oncelikle çok geçmiş olsun🙏 Ben de şu an 9+4′deyim ve 1 aydır devam eden kanamam var. Yer yer kahverengi yer yer kırmızı. Arada hastaneye yatıp çıkıyoruz. Söyle soyleyim bu kanamalar yerleşme kanaması olabiliyor, tutunurken ordaki kılcal damarlara zarar verebiliyor bundan olabiliyor. Doktorum eğer bebek saglikliysa isterse kesenin bütün etrafinda kanama olsun bebek tutunur, sağlıklı değilse 1 damlada bile dusebilir dedi. Kahverengi kanamalar genellikle içerde beklemis olan kanın dışarı atılması anlamına geliyormus. Kırmızı veya pembe olursa bir tık daha riskli buluyorlar ama 9 ay bile kanaması olup doğum yapan çok kadın varmıs. O yuzden stres yapma, mümkün oldukça istirahat et, ilaçlarını aksatma ve olumlu düşün 🌸İnşallah sağlıkla alalım minnaklarimizi kucağımıza 🙏