Sinemliiii benim de 14.haftamda oldu bu kanama. Bana da doktorun hem iğne verdi hem de progesteron verdi ve hâlâ kullanıyorum. Yani doğuma kadar kullanacağım. Ağır kaldırma, temizlik yapma bir süre hatta. Ben hâlâ temizlik yapmıyorum, ağırlık da kaldırmıyorum dolayısıyla. Çok fazla eğilme de. Çok geçmiş olsun. Allah’ın izniyle iyi olacaksınız.