MorKelebek54 Kuzum bende kendimi anlatıyım evlendim hamile kaldım kaybettim kalbi durdu kürtaj oldum daha sonrasında kalamadım şuan 10. Ayımın içindeyim. Gecen ay doktora gittim durumu anlattım eşimin sperm düşük , fsh 9 küsür ddim baktı bişeyin yok ama bu ay klomenle deneyelim şansımızı dedi . Denedik çatlatma iğnesini 22 mm ken vuruldum adeti 28. Gün oldum olacağımı bildiğim için 3. Günüme devlettendr randevu aldım hormon testi için . Yaptırıp 4. Gün özele gittim 24mmcik bi kistim vardı 😅 doktor yumurtan çatlamamış kist olmuş dedi estradiolüm 380 lerde çıktı. Doğum kontol hapı vermek istemiyorum ztn eriyen bi kist bu dedi yolladı . 21 inde kistim 2,4 cmken soğan suyu yapıyım mı dedim yap ddi ve bugün kist yoktu . Aradan 7 gün gecmiş bak kayboldu . Bu ayda bişey vermedi duphaston yazdı ayın 3ünde baslıycam gel gelmede demedi . Sen ameliyat diyorsun ne ameliyatı canım saçmalama bi soğan suyunu dene ve kafana takma . Örnek benim bak hemen gitmiş 🥰 bebeğimiz illaki olacak bak eşimde sperm düşük cıktı ilaç pahalıydı tam aldık kullandı derken kistim oldu estradiol yüksekkende gebe kalınmıyormuş bu ayım çöpe gitti ama üzülmüuorum rabbim gec veriyorsa bi bildiği vardır sen içini rahat tut elbet bizde anne olcaz ❤️