Btlkzl3 39+6 hala gelmedi beyfendi 🫠 normal doğum istiyorum inşallah nasip olur gelmeyi hiç düşünmüyor 😅
-Bal123- Btlkzl3 bende ilk dogumumu 39+6 da yapmıştım oğlum zamanında gelmişti tam bu sefer ne olacak bilmiyorum. İnşallah rabbim gönlünüze göre versin. Minik paşaya kavuşursun bir an önce 😍
-Bal123- bhrckkk Allah bağışlasın inşallah ne kadar yaş var aralarında benim oğlum bir buçuk yaşında şuan 2 yaş olacak aralarında
bhrckkk -Bal123- Teşekkürler güzel dilekleriniz için. Allah hepimizinkini bağışlasın inşallah 🙏🏼 benim biraz fazla 5 bucuk yaş araları var 😇