Annesininportakali53 -Bal123- çok hızlı geçiyor valla tadını çıkar hicbirsey anlamadım güle eglene geçti gitti🥰
-Bal123- Annesininportakali53 benim ilk hamileliğim de öyleydi bişey anlamamıştım inşallah bu sefer tadını çıkarıcam 😂
Arzum_87 -Bal123- Henüz randevu bulamadığım için Dr. Gidemedim. Geçen ay belli değildi. Bu ay inşallah öğreniriz ❤️