Eldgrn Tubatgn kızım oluyor Asel Ceylin olacak hayırlısıyla 🥰🥰 Mavi isminde de aklim kaldı ama böyle karar verdik 🥰🥰
Ssyma Valla bugün hüsrana uğradım bu konuda kızlar yıllardır hayalini kurduğum ismi sevmediğim bir akrabam koyucakmış onun bebeği benimkinden önce doğucak hiç bişey diyemedim başımdan aşağıya kaynar su döküldü resmen
Asdfgh21 Ssyma ay boşverin siz istediğiniz ismi koyun zaten sizinki önce doğacakmış can sıkmaya bile değmez
Zehhhraa Ssyma sende koy nolmuş aa bende bu ismi istiyordum da diyebilirsin hatta. Neticede aynı soyisim değilse sorun etme
CansuCns Ben sürekli unisex isimlere takılıyorum, Eren,Güneş gibi. Bir de öztürkçe isimler koymanızı tavsiye ederim.
Elifderin34 CansuCns öz türkçe isim önerileriniz var mı? Ben göktuğ yada aybars düşünüyordum çok yaygın şu aralar herkeste görünce bir soğuma geldi
Bebisinizz Tubatgn benimde Allah nasip ederse kızım olacak🥰 Mihra ismini düşünüyoruz ama İpek ve Ahsen isimleri de çok hoşuma gidiyor💖
Yaseminbzkrt Mizginyvz 4. Haftadan önce nasıl öğrendin de bugün 4. Haftanın sevincindesin acaba merak ettim
Hacerrrcakmak Elifderin34 Susamim evet bende bunu söyleyecektim bir süre sonra komik geliyor insana tercihleri eleştirmek gibi olmasın da ASEL DURU LİNA ASYA BUGLEM UMAY vs artık duydukça gülüyorum sanki seri üretimde etiketi basılıp yollanan ürün gibi geliyor sokakta her hangi bir kız çocuğuna Asel diye seslensen dönüp bakacak yani şaşma oranı bile kalmadı 😄😄😄😄
CansuCns Elifderin34 Barkın,Barçın gibi isimleri sevdim ben de. Erkek ismi bulmak çok zor gerçekten. İnşallah kolayca bulursunuz.
Meryem_e68 Bizde cinsiyetini yeni öğrendik prensesimiz geliyor inşallah ama isim de hala çok karar veremedik 🥺
Meryem_e68 Bizde cinsiyetini yeni öğrendik prensesimiz geliyor inşallah ama isim de hala çok karar veremedik 🥺