nesildidemtopuz
cemreee__ tabi canım benim adetimden 4 gün önce gebelik testi yaptım negatif cıkmıstı bes gün geciktim bu besgünde de ilk iki gün siyah ve kahverengi akıntı olmıstu ben adetten öncede bu akıntıyı görüyorum normalde sonraki günlerde hafif pembe kan geldi ama sadece peçeteye silerken oluyordu böyle çamasırını kirleticek kadardeğil beş gün gecikince test yaptım bir silik bir tam cıktı aynı gün kan tahlili yaptım beta değerim 94 cıkmıstı simdi kontrolden geldim 6+ 2 deyiz ama doktor keseyi göremedi bebek yok dedi bi kan tahliline bakalım dedi sonucum cıktı beta değerim 7444 cıkmış gebelik var görünüyor anlamadım bende dış gebelik diyorlar😭